Publikováno 05. srp 2011
Archiv AMEX Brno nabízí novou službu eArchiv - aplikaci pro archivaci a sdílení dokumentů online. Jde o ukládání naskenovaných a jiných digitálních dat a dokumentů, jejich následné třídění a výběr na našem centrálním datovém úložišti.
Celá aplikace je umístěna na serverech dostupných z internetu. Přístupová práva k ukládání dat a k uloženým datům jsou nastavitelná administrátorem aplikace podle třídy dokumentu a uživatele. Administrátor, kterým je pověřený pracovník firmy, má také právo uživatele přidávat, editovat, blokovat a mazat.
Služba eArchiv je vhodná zejména o ty společnosti, které mají své obchodní zástupce „v pohybu“ po celém území, na kterém vykonávají svoji obchodní činnost. Dochází ke komunikačním problémům a šumům v předávání informací, střetávají se termíny sjednaných obchodních schůze apod. Vedení společností, které si tyto problémy včas uvědomí, hledá způsoby, jak organizaci práce zlepšit, případě změnit a tím dosáhnout lepších výkonů.
[Zpět]Několikrát do měsíce zasíláme novinky emailem. Náše novinky obsahují upozornění na konané dražby, změny v zákonech, které se dotýkájí jakkoliv naší činnosti. Získáte tak i Vy rychlé a přehledné informace, a zadarmo!
Ochrana osobních údajů | Mapa stránek | Přihlášení | Registrace
Pro čtení novinek přes RSS použijte |
© 1993 - 2011 AMEX Brno s.r.o. | Web Design a hosting od Solengin CZ, s.r.o.